![]() |
|
|
|
Tweet |
|
|
![]() |
|
Palkovics László felsőoktatásért felelős államtitkár szerint ki kéne rúgni azt a pedagógust, aki bejelentette, nem osztályozza március 15-től (hagyományos módon) a diákokat. A tanárnő szerint Palkovics félinformációk birtokában nyilatkozott, és akciója épp az oktatás esztelen rendszerére irányítja a figyelmet.
Szalayné Tahy Zsuzsa informatika szakos tanár egy hete jelentette be, hogy nem ad osztályzatokat diákjainak, mert egyszerűen nem tud mit osztályozni a KLIK-rendszer teremtette abszurd helyzet miatt. Palkovics László egy szombati interjúban azt mondta, meg kell szüntetni a tanár munkaviszonyát. Vűlaszul a pedagógus Facebook oldalán azt írta, a közmédia csúsztatásai miatt valószínűleg Palkovics részinformációkra alapozza a kijelentését. Levelével Tahy Zsuzsa leszögezi, ő mindent megtesz a diákokért, akikért viszont a KLIK nem tud felelősséget vállalni, és mivel nincsenek megtartva az órák, ő nem tud osztályozni. Mint írta, ő eredetileg is azt írta, hogy vagy nem ad osztályzatokat vagy mindenkinek ötöst ad.
Alább közreadjuk a zuglói tanárnő levelét:
Kedves Olvasóim! Egyetértek Palkoviccsal abban, hogy az igazgató, tankerületvezető dolga a fegyelmi tárgyalás megindítása. A jelenleg tanított diákjaim jegyei a pillanatnyi állás szerint: nagyjából 100 diák "jeles"; 25 diák "jó", 8 diák "közepes". Az a tudás, amit értékelek országosan is megállja a helyét. Diákjaim az emelt szintű informatika érettségin "jeles" eredményt érnek el, ezen belül is inkább 90% feletti az eredményük. Gondolom, sokan kíváncsiak még arra, hogy kiket kell értékelnem. Most részmunkaidős és egy másik iskolában óraadó vagyok. Még hány iskolában kell megoldani az értékelést? Hány óraadói megbízás után kell értékelnem a diákokat? Hogyan is vannak azok a jogszabályok? Még mielőtt bárki örülne - és ezt minden diákomnak, minden fórumon igyekszem elmondani - A sok így kapott jeles pillanatnyilag kellemesnek tűnik, de az egész MAGYAR OKTATÁS HALÁLA. Az a jeles nem csak a diákot minősíti, hanem azt a rendszert is, amiben az érdemjegyet megszerezte. És ez később visszaüt. Épp úgy, ahogy az egyéb érdemei miatt besegítéssel szerzett doktori címek is. Én tudom, hogy az én diákjaim később is tudják bizonyítani a tudásukat, nem ez a jeles fog számítani. Nekik mindegy. Lehet jó vagy jobb.
|
|
|
|